Тепер знаменитий київський пиріжок коштує 25 гривень, повідомив у Facebook журналіст Єгор Шуміхін.
“Поки ви сидите на локдауні і нічого не підозрюєте, Київська перепічка подорожчала до 25 грн (+5 грн). Ще трохи і зрівняється з гамбургером із МакДональдз“, – зазначив він.
Востаннє перепічка зростала в ціні у вересні 2020 року. Тоді смажений в олії пиріжок із сосискою почали пакувати у паперові конвертики замість поліетилену і ціна зросла на 2 гривіні – до 20 гривень.
Відомо, що перепічка відкрилася у лютому 1981 року. Тоді її вартість становила 22 копійки. У 2010-тих, перепічка довгий час коштувала 4,5 грн, після чого її вартість поступово зростала.
У 2015 році вона становила 8 грн, з весни 2016 року — 10 грн, з грудня 2016 року — 12 грн, з грудня 2017 року — 15 грн, з грудня 2018 року – 17 грн, з вересня 2019 року – 18 грн, у вересні 2020 – 20 гривень.
До слова, попри на пандемію, середня ціна на капучино в кав’ярнях України зросла на 10% – з 34 грн у 2019 році до 38 грн у 2020 році. Зростання не покрило валютну різницю – курс американської валюти до української за 2020 рік зріс на 19,4%.
До слова, у столиці на полицях супермаркету помітили молоду картоплю. І все б нічого, якби не ціна: вітчизняна коштує 72,80 за кіло, а імпортна, з Ізраїля – 52,50. Експерти ж говорять, що ціни на вітчизняні ранні овочі відкритого ґрунту залишаться високими до початку літа.
А що реально шокувало, так це ціни на олію.
“Соняшникова олія: було – 35,49 грн, стало – 65,49 грн. *Кричить* 30 грн в плюс на літрі – що, ну що це? Ми тут не комуністи зібралися, безкоштовно роздавати не треба, але Україна – найкрупніший в світі виробник соняшникової олії. НАЙБІЛЬШИЙ. В СВІТІ. Логіка вийшла з чату”, – пишуть у соцмережах.
Базова інфляція в березні 2021 року порівняно з лютим становила 1,6%, з початку року – 2,4%.
Так, на споживчому ринку в березні ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 2,1%.