Як повідомляє пресслужба КМДА, це передбачено розпорядженням КМДА № 931 щодо внесення змін до порядку введення в дослідну експлуатацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті Києва незалежно від форм власності.
У КМДА зазначають, що система електронного квитка технічно готова до впровадження та повноцінно працює у міському громадському транспорті з 2019 року. Для цього модернізували турнікети в метрополітені, встановили касові апарати на всіх його станціях, підключили 100% наземного транспорту, а також адаптували турнікети на міській електричці та швидкісному трамваї до системи е-квитка.
Крім цього, у мобільному додатку KyivSmartCity можна додати транспорту картку Kyiv Smart Card, поповнити її та придбати QR-квиток. Офлайн придбати, поповнити картку або купити одноразовий QR-квиток можна в розгалуженій мережі точок продажу електронного квитка:
- касах на станціях КП “Київський метрополітен”;
- 322 точках Т-кіосків;
- 348 автоматах самообслуговування у вестибюлях метрополітену, на фунікулері та швидкісному трамваї;
- у більш ніж 5 тисячах точок платіжних терміналів Ibox, EasyPay, 2click; Privat 24 та City 24.
Нагадаємо, влада Києва заявила про готовність відтермінувати до 1 січня 2021 року запровадження єдиного електронного квитка на проїзд у міському громадському транспорті, щоб дати можливість уряду розробити зміни до законодавства щодо надання пільг на проїзд пільговим категоріям громадян. А громадянам, які мають пільги, – можливість безкоштовно користуватися громадським транспортом.
Раніше місто планувало з 1 липня запустити у повноцінну роботу систему е-квитка і змінити умови проїзду у транспорті для пільговиків, що не зареєстровані у Києві.