Куди йти, якщо у вас виникло питання, пов’язане з доставкою газу?

Автор: Любава Лисичкіна
00:16 23.02.2022

Є можливість звернутися і у центр обслуговування, і до управління експлуатації газового господарства. Варто знати, з якими саме питаннями вони приймають.

Відповіді на питання та алгоритм надали у “Київгазі”.
У компанії порадили спершу переконатия, що вирішити його онлайн точно не вийде. Для цього слід перейти у розділ «Служба підтримки» на сайті компанії та знайти своє питання.
У центр обслуговування звертайтеся у тому випадку, якщо потрібно:
• укласти договір розподілу газу
• укласти договір реструктуризації заборгованості
• здійснити звірку за оплаченими квитанціями
• отримати консультацію щодо оплат та нарахувань за розподіл газу.
Таких центрів п’ять – киян приймають незалежно від місця проживання. Щоб   не стояти в черзі, компанія налаштували онлайн-запис на прийом.
В управління експлуатації газового господарства звертайтеся, щоб:
• написати заяву на припинення газопостачання
• написати заяву на під’єднання або від’єднання плити, колонки, котла
• оформити заявку на повірку лічильника або ремонт газового обладнання.
Нагадаємо, “Київгаз”  запускає чат-боти в мережах Viber та Telegram. Крім цього відомо, що  “Київгаз” у 2022 році встановлюватиме газові лічильники: АДРЕСИ.

Останні новини