Про це повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
Головний показник ефективності будь-якого сервісу – це те, чи ним користуються. За словами посадовця, один із прикладів – сповіщення від комунальних служб у застосунку «Київ Цифровий».
Половинко зазначив, що майже кожен сьомий користувач вже отримує повідомлення про початок та завершення планових робіт у будинку.
За жовтень у застосунку «Київ Цифровий»:
- 150 тисяч киян отримали повідомлення від комунальників
- попередили про більш ніж 40 тисяч ремонтних робіт
- пористувачі отримали майже 600 тисяч сповіщень
- близько 1 000 звернень на рахунок сповіщення від комунальних служб.
Щоб отримувати повідомлення від комунальників у застосунку «Київ Цифровий» потрібно лише додати адресу та увімкнути сповіщення.
Нагадаємо, «Київ Цифровий» дозволить відстежувати рух міського транспорту. Як відомо, «Київ Цифровий» – це застосунок, що працює за принципом «місто в телефоні». Він став доступним для киян у 2021 році та об’єднує низку міських сервісів, кількість яких постійно збільшується. У планах КМДА – зробити застосунок основним інструментом комунікації міста із громадянами.