Коли станцією Деміївською знову поїдуть поїзди метро – пророкують шалений зрив строків ремонту

Автор: Оксана Тупальська
15:51 06.03

Побудувати нову ділянку тунелю між станціями метро “Либідська” та “Деміївська” у столиці обіцяли до осені 2024 року. Проте у Київраді подейкують, що строки завершення робіт буде зірвано на місяці.

Коли станцією Деміївською знову поїдуть поїзди метро – пророкують шалений зрив строків ремонту Фото: Фото: Фокус
Світлодіодне освітлення

«За неофіційною інформацією від підрядників, які проводять ці роботи, вони будуть здатні закінчити будівництво нового тунелю десь на кінець зими 2025 року – на весну 2025 року. І то, як на мене, це досить оптимістичний прогноз», – заявила депутатка Київради від “Слуг народу” Євгенія Кулеба.

Вона зазначила, що сумніви викликає те, що повільніше обіцяного відбувається будівництво метро на Виноградар, Троєщину та зведення Подільсько-Воскресенького мосту:

«У нас взагалі терміни здачі, якщо це не Скляний міст і не міст на Оболонський острів, який дуже швидко будується, передбачати терміни здачі дуже складно».

Наприкінці січня про складність робіт на об’єкті розповідав  CEO  холдингу MS Capital, до складу якого входить «Автострада», Максим Шкіль.

Він повідомляв, що для роботи компанія залучила понад 500 фахівців із підземного будівництва. Проект відбудови тунелю розробляють 3 групи проектувальників. Щодо строків завершення робіт казав: добудують восени 2024 року.

«Порушилася геометрія споруди, з’явився ризик обвалу. Тому після проведення необхідних обстежень було вирішено демонтувати аварійну ділянку тунелю (довжина якої складає близько 27 м) та побудувати на цьому місці новий – монолітний, відкритим способом прямокутного перерізу“, – казав Шкіль.

6 станцій столичної підземки від «Деміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня 2023 року на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій зараз дублює додатковий наземний транспорт. 

Великий Київ у Google News

підписатися