Тут згадаємо звичку маршрутників набивати повні салони пасажирів і відмову працювати, коли на початку карантину дозволили перевозити лише по 10 пасажирів, а також про космічні ціни на таксі під час карантину.
На скільки може здорожчати проїзд у маршрутках, дізнавались журналісти “Сегодня“.
Міські маршрутники і власники міжміських автобусів заявили виданню: підвищення вартості через карантинних обмежень не минути.
Читайте також: Чи варто боятися їздити в метро після карантину
Перевізники кажуть, що здорожчання економічно обґрунтовано, адже за рейс маршрутка перевезе менше пасажирів, а витрати на паливо ті ж, та й зарплату персоналу зменшувати не вийде – водії і механіки звільняться. Перевізник, що до карантину брав за проїзд 7 грн, каже, що менше 10 грн з людини не вийде.
Інші київські маршрутники повідомили, що ціни виростуть мінімум до 15 гривень, а на довгих маршрутах – до 20 грн.
Ще складніша ситуація у міжміських перевізників. У великих автопідприємствах не коментують, як може зрости вартість проїзду, мовляв, ще не рахували. Але якщо карантинні норми збережуться, кажуть, що квитки точно подорожчають. А ось приватники вже прикидають ціну.
Читайте також: Фото дня. Найдовша черга на трамвай
Поки вивчаю ринок, скільки готові платити пасажири за себе і за пусте місце в салоні, якщо дозволять відновити рейси. У мене два Mercedes Sprinter, в кожному 18 місць. раніше возили з напарником кожен день людей до Києва і назад. По карантинним нормам тепер можу взяти максимум 12 пасажирів, кожен буде сидіти окремо. Навскидку – проїзд подорожчає в 1,5 рази, з 100 до 150 грн з людини”, – розповів приватний підприємець з міста Корсунь-Шевченківський на Черкащині.
Нагадаємо, з 22 травня в Україні планують нові послаблення: відкрити дитсадки, запустити транспорт, дозволити спорт і ЗНО. Транспорт, за попередніми оцінками уряду, будуть запускати у три етапи. Міські і приміські маршрутки орієнтовно зможуть здійснювати перевезення з 9 червня.