Канатна дорога, як новий вид транспорту в Києві – з’явились фото cтанцій

21:44 03.01

У Києві не відмовилися від ідеї побудувати канатну дорогу. Розмови про можливість її будівництва ведуться вже досить-таки давно. Не виключено, що початок реалізації проекту відбудеться в 2021 році.

Канатна дорога, як новий вид транспорту в Києві – з’явились фото cтанцій

Як розповів архітектор Андрій Миргородський, проєкт будівництва канатної дороги в Києві залишається актуальною темою для міста, пише Сьогодні

Я займаюся канатною дорогою в Києві вже кілька років. Раніше активно обговорювався проєкт її будівництв від станції метро “Арсенальна” на лівий берег Києва. Траса цієї канатної дороги мала проходити повз вертолітний майданчик на Парковій дорозі. Було зроблено тільки її концептуальні креслення, які так і залишилися кресленнями”, – розповідає Миргородський.

З приходом на пост мера Віталія Кличка питання будівництва канатної дороги в Києві піднялося з новою силою. Планується, що це буде не просто туристичний атракціон, а повноцінний елемент міського транспорту столиці.

Київська канатна дорога починатиметься з Поштової площі. Її перша черга передбачає будівництво трьох станцій “Поштова площа”, “Арка дружби народів”, “Труханів острів”. Протяжність першої черги “канатки” складе понад 1000 метрів. Для цього необхідно побудувати три станційних комплекси. Передбачається, що це будуть невеликі приміщення, обладнані ліфтами для маломобільних груп населення.

За допомогою канатної дороги ми “вбиваємо кількох зайців”: запускаємо туристів і відпочивальників на Труханів і Гідропарк, а з Русанівки і Левобережки забираємо людей в самий центр міста. Така канатна дорога в перспективі може стати новим видом транспорту для Києва”, – запевняє Миргородський.

 

За словами фахівців, орієнтовна пропускна здатність канатної дороги – 2400 людей/год. Пасажирів перевозитимуть в зручних і засклених кабінах. У кожну зможе поміститися кілька людей.

Цей проєкт цікавий і дорогий, він розрахований на приватного інвестора. Навіть можу сказати більше, інвестор уже є. Залишилося вирішити юридичні нюанси. Думаю, що місто найближчим часом повернеться до питання реалізації цього проєкту”, – додає Миргородський.

Станція “Поштова Площа” своїми формами нагадує стрімкі обриси яхти. 

Станція “Арка дружби народів” – проміжна, поворотна. Вона буде розташована біля оглядового майданчика на схилі, поруч з вело-пішохідним мостом. Місце для неї було зарезервовано під час будівництва моста.

Станція “Труханів острів” розташована на протилежному – лівому березі Дніпра. Станція виконана з урахуванням створення нової головної площі парку на Трухановому острові. Вона повинна гармонійно вписатися в загальну стилістику головної площі на острові.

Поки точно не відомо, коли стартують роботи з будівництва канатної дороги і скільки коштуватиме разова поїздка в новому транспорті.

Нагадаємо, на Оболоні планують побудувати пішохідний міст на острів у вигляді хвилі.

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...