Черговий приклад виправлення вивіски згідно з прийнятими стандартами наводить Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.
Як зазначається, власник закладу, розташованого в першій форматній зоні біля Вокзальної площі, на вимогу інспекції провів необхідні корекції та розмістив конструкцію за правилами.
В оновленому варіанті рекламний засіб представлений у вигляді окремих об’ємно-просторових літер, що відповідає встановленим вимогам для цієї зони.
В Управлінні зазначають, що цей приклад також є ілюстрацією вдалого розміщення конструкції на фризі. Раніше цей рекламний засіб виходив за межі фризу, але тепер, завдяки дотриманню правил, ця проблема вирішена.
Якою була вивіска до виправлення і якою стала після – можна побачити на фото.
Читайте також: У Києві змінились правила розміщення вивісок на будинках та зріс штраф за порушення
Нагадаємо, за рік у столиці демонтували більше 25 тисяч незаконних рекламних вивісок. Цього тижня звільнення від реклами, яка псує зовнішній вигляд міста, триватиме.