Де кияни можуть вирішити всі комунальні питання: контакти

Автор: Вікторія Мілюта
00:41 04.07

Для жителів столиці працює єдина абонентська служба виконавців комунальних послуг - це «Центр комунального сервісу».

Зокрема, у «Київтеплоенерго» розповіли, що їхні абоненти тут можуть:

– проконсультуватись з питань нарахувань чи заборгованості за тепло і гарячу воду;    

– передати показання лічильників;    

– скоригувати показання та отримати перерахунок;    

– звірити нарахування та розрахунки;

– подати заяву та копії документів для укладання договору реструктуризації боргу;    

– замовити дублікат рахунку-повідомлення;    

– отримати інформацію щодо оплат та способи їх здійснення;    

– встановити лічильники на облік після повірки чи заміни тощо.

Читайте також: В ЦКС нагадали 5 способів передати показники лічильників води

Проконсультуватись можна дистанційно, не обов’язково йти до центрів обслуговування. Для цього можна обрати зручний канал комунікації: месенджер у Facebook, Skype або Telegram.

Також в ЦКС працює кол-центр за тел.: (044) 247-40-40 (8.00-20.00 у будні).

Ознайомитися зі всіма дистанційними каналами Центру комунального сервісу можна за посиланням.

Раніше «ВК» писав, що оплату комуналки через особистий кабінет на сайті ЦКС розширили на Київщину.

Останні новини