Такі дані показало дослідження компанії Poster
Середній чек в кав’ярнях зріс на 11% – з 47 грн у 2019 році до 53 грн у 2020 році (медіанне значення).
“Виторг українських кав’ярень у 2020 році зріс на 1,5% в порівнянні з докризовим 2019 роком. Найскладнішим періодом для власників кав’ярень виявилася весна 2020 року. Локдаун приніс спад виторгу на 24% в березні, на 74% у квітні й на 35% в травні в порівнянні з торішніми значеннями”, – йдеться у повідомленні.
З червня йде поступове відновлення галузі з найкращим показником у 25% приросту у вересні. Але друга хвиля обмежень і карантин вихідного дня стримали зростання.
За даними експертів, ціна на зелену каву і доставку у 2021 році зростає. Але поки не зрозуміло як це позначиться на ціні смаженої кави в Україні.
Крім зростання цін, ресторатори звертають увагу і на зміну поведінки гостя – клієнт став більш вимогливий до якості сервісу.
Дго слова, у столиці на полицях супермаркету помітили молоду картоплю. І все б нічого, якби не ціна: вітчизняна коштує 72,80 за кіло, а імпортна, з Ізраїля – 52,50. Експерти ж говорять, що ціни на вітчизняні ранні овочі відкритого ґрунту залишаться високими до початку літа.
А що реально шокувало, так це ціни на олію.
“Соняшникова олія: було – 35,49 грн, стало – 65,49 грн. *Кричить* 30 грн в плюс на літрі – що, ну що це? Ми тут не комуністи зібралися, безкоштовно роздавати не треба, але Україна – найкрупніший в світі виробник соняшникової олії. НАЙБІЛЬШИЙ. В СВІТІ. Логіка вийшла з чату”, – пишуть у соцмережах.
Базова інфляція в березні 2021 року порівняно з лютим становила 1,6%, з початку року – 2,4%.
Так, на споживчому ринку в березні ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 2,1%.