Чому ми любимо ходити в маркети: важливе світло, яке не помічаємо

Автор: Оксана Тупальська
14:13 07.05

Кожен, хто відвідує супермаркет, погодиться, що прогулянку великим магазином ми швидше сприймаємо як спосіб розвіятися, аніж як вимушені закупи. Яскраві полиці, з величезним асортиментом, новинки, про які дізнаємося, оригінальна продукція та знижки. Усе це можливо завдяки роботі мерчендайзерів – які розставляють товар на полицях, а також правильному світлу, що дозволяє його помітити. Як діє на нас світло ліхтарів – будемо розбиратися.

  • Найчастіше купується товар, розташований на рівні очей. У рекомендаціях світового видання Business Insider вказано, що якщо хочете знайти дешевшу продукцію або знижки – нахиліться. Як правило на величезних стелажах зверху виставляють те, що потрібно продати в першу чергу. Щоб відвідувач роздивився таку продукцію, вона має бути освітлена максимально яскраво. Однак так, щоб не било у вічі – адже тоді споживачу буде некомфортно придивлятися.
  • На вході до супермаркету – зелень та яскраві фрукти та овочі. Величезна кількість кольорів створює відчуття свята. Думаєте, чому люди влаштовують дні народження домашніх улюбленців з кольоровими кульками та соками? – це свято не про песика, а про недостатню кількість барв у житті господаря. І ось – ви заходите до маркету та зустрічаєте власне, маленьке свято. Довгі ліхтарі над холодильниками з салатом, помідорами та морквою створюють естетику та мотивують пройти далі за покупками.
  • На увесь великий маркет жодного віконечка. Це робиться одночасно для економії простору – адже замість вікна можна поставити поличку з яким-небудь милом та гелем для душу, Але також є методом контролювати увагу споживача. Аби той не відволікався на зайве, а максимально поринув в атмосферу закупів. Відсутність сонячного світла – це виклик для освітлювачів. Адже темноти не повинно бути в жодному закутку.

Світло для маркетів, які працюють у столиці, створює американо-українська група компаній ITW Systems. Виробник світлодіодного освітлення займається як вуличним LED-дизайном, так і затишком у торговельних приміщеннях.

Магістральні світильники в АТБ

На замовлення «АТБ-Маркет» ITW Systems розробила спеціальні магістральні світильники, які забезпечують яскравість у кожному куточку приміщення.

Під час втілення проекту було підібрано задану ефективність, рівномірність і комфортність світла, задане значення коефіцієнта потужності і спеціальних вимог кольору. Таким чином, коли споживач заходить у магазин, розбігаються очі від великого асортименту продукції, яка чекає на нього на полицях.

Читайте також: Столичне Набережне шосе: як змінювалося протягом років

Світильники з відбивачами в ОЛДІ

ОЛДІ – група компаній, що спеціалізується на оптово-роздрібному продажу будівельних матеріалів. Нині мережа налічує 6 будівельних гіпермаркетів, які розташовані в 4-х містах України, серед них і столиця.

Особливість магазинів із електронікою, технікою та будматеріалами – що покупець має добре бачити, що бере, мати змогу на місці прочитати відомості про товар та його характеристики. Тим часом, приміщення таких торгівельних мереж високі та просторі.

Читайте також: Світло Києва: ITW Systems – лідер зі створення освітлення, ефективного для людини та безпечного для довкілля

ITW Systems спроектували та реалізували систему LED-освітлення з рівнем освітленості не менше 350 люкс, а також з рівномірним і якісним освітленням міжстелажних проходів і товарів на полицях. Було реалізовано рішення на основі 550 світильників серії “INDUSTRY” з відбивачем типу “С”.

Система освітлення позбавляє замовника від додаткових витрат на обслуговування і заміну світильників, тому що виконавець гарантує безперебійну роботу обладнання протягом 5 років. Відтак, часто пробиратися на декілька метрів висоти та лагодити світильники не доведеться.

Підбір оптимальних світлових параметрів для METALVIS

METALVIS – це найвідоміша торговельна марка на ринку кріпленнь і супутніх товарів в Україні. Компанія виробляє будівельну хімію та кріпильні матеріали. Специфіка такого товару – він боїться надлишку освітлення, однак має бути підсвічений так, щоб було приємно дивитися найвибагливішому покупцю-будівельнику з тонкою душею архітектора.

Для створення освітлення в магазинах METALVIS ITW Systems підбрав світлові параметри, оптимальні для специфічного товару. З цією метою підготували кілька тестових варіантів освітлення, які пройшли експертну оцінку працівників магазину. Економія електроенергії після впровадження світлодіодного освітлення склала 60%, більшість замінених ламп працювали на основі люмінесцентної технології. У проекті використовувалися світлодіоди OSRAM.

Переваги торгового освітлення від ITW Systems:

  • високий індекс передачі кольору і індивідуальне налаштування колірної температури світла
  • виготовлення на замовлення світильників будь-якої довжини (від 230 мм до 3000 мм), а також безперервних світлових ліній
  • дизайнерське оформлення корпусу з урахуванням дизайну інтер’єру
  • ефективне освітлення проходів і простору між стелажами.

Читайте також: Якісне освітлення вулиць – один з основних факторів, що впливають на кількість ДТП

Виробник світлодіодного освітлення, американо-українська група компаній ITW Systems реалізував успішні проекти у столиці, що створюють комфорт у парках та скверах, безпеку на автошляхах, затишок у будівлях. Серед вдалих кейсів в Києві – освітлення бульвару Лесі Українки, Набережного шосе та вулиці Євгена Сверстюка, а ще реалізація сучасних енергоощадних проектів від дитсадка до гіпермаркетів.

Останні новини