Без ручного багажу і Duty Free – глава МАУ про майбутнє авіа

11:04 17.05.2020

Авіаперевізники називають пандемію COVID-19 найбільшою поведінковою кризою в історії авіації, після якої зміниться перелік базових послуг для пасажирів. Наприклад, компанія МАУ прогнозує відмову компанії від багатьох звичних продуктів, таких як перевезення в салоні ручної поклажі чи продаж товарів у зоні Duty Free.

Без ручного багажу і Duty Free – глава МАУ про майбутнє авіа

Про це повідомив у Facebook глава МАУ Євген Дихне.

За його словами, зміна базового продукту компанії є наслідком впливу COVID-19.

Зокрема, компанія планує такі зміни:

  • відмовитись від надання гарячого харчування (замінити його упакованими стравами);
  • ввести заборону на перевезення в салоні ручної поклажі;
  • впровадити безконтактну реєстрацію на рейс;
  • встановити термінали для температурного скринінгу;
  • тимчасово закрити бізнес-лаунж, припинити продаж товарів у зоні Duty Free).

За словами Дихне, такі висновки зробили після аналізу ситуації в країнах потенційної маршрутної мережі, а також в Україні (право на свободу переміщення по туристичних візах і загальний економічний стан населення країни).

Наш прогноз плачевний і Україна є частиною глобального тренда”, – додав він. 

Читайте також: Що коли поїде: метро, маршрутки, електрички, автобуси, авіа (ДАТИ)

Нагадаємо, за попередніми оцінками уряду, внутрішнє авіаперевезення можуть відновити з 29 травня. Щодо зовнішнього авіасполучення, то остаточно поки що не відомо – 23 травня спливає дія постанови Кабміну про заборону перельотів. З цього дня 3 авіакомпанії – Czech Airlines, Lufthansa та Wizz Air – запустили продаж квитків

Мінінфраструктури прокоментувало це, зазначивши, що авіакомпанії “вводять пасажирів в оману“. Очільник Мінінфраструктури Владислав Криклій заявив, що міжнародне авіасполучення не відновиться 22 травня, тому квитки купувати не варто.

Великий Київ у Google News

підписатися