На більш ніж 20 тисячах кас супермаркетів «АТБ» у 24 областях України покупцям пропонували за символічну ціну (5 і 7 гривень) придбати акційні шоколадки та пакетики чаю. Ці «добрі» товари складно було не помітити, оскільки їх упакування прикрасили зірки шоу-бізнесу Ольга Полякова та DZIDZIO (Михайло Хома). У скарбничку благодійного проєкту також надходило по 0,5 грн. від вартості позначених спеціальними цінниками акційних товарів від партнерів.
Результат перевершив усі очікування – завдяки зусиллям «АТБ» і чуйності покупців вдалося зібрати 10 488 515 грн. Ці гроші вже спрямували на медикаменти (8,73 млн грн.), а також закупівлю новітнього медичного обладнання для онкологічних центрів країни. Значно збільшилися шанси на одужання у малят, які стійко борються за своє здоров’я в Києві, Дніпрі, Львові, Миколаєві, Полтаві, Рівному, Івано-Франківську, Черкасах…
Нагадаємо, під опікою партнера проєкту – благодійного фонду «Таблеточки» перебувають 400 малюків із 21 онкологічного відділення по всій Україні. Фонд допомагає онкохворим дітям з 2011 року. За час його роботи адресну допомогу одержали вже більш ніж 5000 родин. Маленький підопічний БФ «Таблеточки» став першим, кому в Україні провели трансплантацію клітин кісткового мозку від несімейного донора. Ця унікальна операція пройшла в 2020 році в клініці «Охматдит» і стала справжньою перемогою як для дитини, так і для вітчизняної медицини. У межах благодійного проєкту для цієї лікарні клієнти «АТБ» зібрали понад 5,5 млн грн.
“За останній рік ми всі відчули цінність взаємодопомоги та турботи один про одного. Як показала спільна акція “Мене це стосується! А тебе?” благодійних фондів “Таблеточки” та “АТБ-маркет” – це не просто благодійний збір коштів на потреби онкохворих дітей України, а скоріше морально-філософське питання до кожного з нас. Так влаштована психіка людини. Ми не здатні цілеспрямовано думати про негаразди і хвороби в ситуаціях, коли це не стосується безпосередньо нас самих. Втім, ця кампанія абсолютно довела, що співчуття та бажання допомогти перемагають в серцях українців. Ми розуміємо, що тільки об’єднавшись, ми здатні долати хвороби та відчай. Але найважливіше – той, хто отримав шанс на одужання сьогодні, матиме нагоду подарувати цей шанс завтра. Принаймні мені хочеться в це вірити. І я думаю, що мене це стосується. А тебе?”, – коментує Олександр Лисиця, завідувач відділення трансплантації кісткового мозку НДСЛ “Охматдит”.
Найбільшій українській торговельній мережі вдалося об’єднати та згуртувати українське суспільство навколо рішення загальної серйозної проблеми.
«Це не перша благодійна акція, яку ми реалізуємо останнім часом. Але саме ця – особлива! І за масштабом її проведення, і за залученням до неї українських топзірок, а головне – за значенням цієї місії. Онкохворі діти потребують термінового лікування. Ми щиро вдячні всім партнерам, кожному покупцеві, хто не залишився осторонь, підтримував і брав активну участь у реалізації нашої загальної із благодійним фондом «Таблеточки» ініціативи. Допомагати сьогодні – це дійсно просто, особливо коли це стосується кожного з нас», – сказав голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
Благодійність в «АТБ» є пріоритетним напрямком разом із впровадженням інноваційних технологій і динамічним розвитком флагмана компанії – роздрібної мережі магазинів «АТБ-Маркет». Дотримуючись принципів соціально відповідального бізнесу, корпорація «АТБ» у 2017-му заснувала Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ», головним завданням якого є всебічна підтримка різних верств населення та допомога їм.
«Неймовірну суму зібрали для дітей українці, купуючи «добрі» товари в «АТБ» у всіх куточках країни. Ці кошти спрямовані на термінові потреби онкохворих дітей, зокрема на ліки. Від імені родин наших підопічних ми нескінченно вдячні кожному, хто приєднався до акції. Ви подарували онкохворим дітям найцінніше – можливість одужати», – підкреслила директорка зі стратегічного партнерства фонду «Таблеточки» Світлана Пугач.
Тільки уявіть: щодня три українські родини дізнаються, що в їхньої дитини рак. Не секрет, що лікування онкологічних хвороб коштує вельми дорого. Далеко не кожна родина може собі дозволити препарати та необхідні процедури. Вітчизняна медсистема, основні сили якої вже рік як кинуті на боротьбу з пандемією, не завжди здатна надати дітям своєчасне лікування. Карантинні обмеження минулого року та закриття кордонів зробили недоступними для онкохворих малят життєво необхідні імпортні препарати. Замінити їх було неможливо. Збільшувало проблему те, що хіміотерапія, яка вбиває ракові клітки, завдає шкоди імунітету. Організм стає набагато більш уразливим для будь-яких вірусів та інфекцій.
Проте рак теж можна перемогти. Завдяки мільйонам українців, які підключилися до акції, проведеної в «АТБ», «Мене це стосується! А тебе?», найменші наші громадяни одержали шанс відновити здоров’я, а це найцінніше та найважливіше у житті.
Дитячі онкоцентри України, які одержали допомогу від «АТБ» і фонду «Таблеточки»:
- Київський обласний онкологічний диспансер (1 039 057,15 грн.).
- Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр (1 028 208,55 грн.).
- Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня (653 116,79 грн.).
- Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня (567 739,01 грн.).
- Полтавська дитяча міська клінічна лікарня (478 203,22 грн.).
- Рівненська обласна дитяча лікарня (389 834,28 грн.).
- Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня (142 139,81 грн.).
- Київський міський центр дитячої нейрохірургії (129 452,00 грн.).
- Черкаський обласний онкологічний диспансер (26 529,10 грн.).
- Національна дитяча лікарня МОЗ України «Охматдит» (5 541 206,4 грн.).