Про це розповів генеральний директор “Борисполя” Павло Рябікін в інтерв’ю “Економічній правді”.
Що з працівниками?
З 4,5 тис осіб близько 4 тис знаходяться в стані вимушеного простою, тобто отримують дві третини від свого базового окладу. Роботу перевели на такий режим, щоб забезпечувати працездатність і аеропорту, і військових.
Забезпечується цілодобова робота аварійно-рятувальної команди, яка необхідна за технологічними нормами.
Що зараз працює?
Повноцінно працює тільки вантажний термінал. Закрито всі термінали. Виконуються окремі рейси. Відкривається на відправлення термінал F, а прибуття здійснюється через термінал B. Однак в останній тиждень прибуття – це одна або три людини, які прилетіли на бізнес-рейсі.
Які антикризові заходи заплановано?
Основне – консервація будівель, споруд, скорочення енергоспоживання та персоналу. Поки що аеропорт намагається утримати персонал хоча б на мінімальних виплатах по вимушеному простою.
“Ще місяць-півтора – і ми не зможемо триматися без надання допомоги уряду. Ми призупинили відрядження, навчання, отримання консалтингових послуг. Обмежено використання транспорту, переглянуті договори закупівель. Закуповуємо тільки товари і послуги, пов’язані з боротьбою з вірусом”, – розповів Рябікін.
Чи допоможе уряд?
“Поки ми жодного такого сигналу не почули: “Так-так, ми будемо думати, як вирішувати”. Ми чули історії про можливе формування стабілізаційного фонду. Чіткої позиції ні уряду, ні Мінінфраструктури ми не почули”, – зазначає гендиректор.
Які прогнози? Коли відновлять польоти?
По песимістичним прогнозам авіаперевізників – відновлення перевезень може бути і у вересні, і в жовтні цього року. Оскільки зимова навігація слабша, то активна реанімація ринку почнеться лише через рік.
Читайте також: Новий підхід у житлобудуванні, за який київські архітектори отримали визнання індустрії
Нагадаємо, до пандемії коронавірусу, в цьому році в аеропорту «Бориспіль» планували будівництво автостанції і залу очікування для пасажирів залізничного пересадочного вузла, а також Duty Free в терміналі F та реконструкцію вантажного складу чи будівництво нового Cargo-терміналу.
З початком карантину, дизайнери запропонували будувати тимчасові супергоспіталі у пустих терміналах аеропортів.