Знай свої права: куди звертатись, якщо ваші права, як споживача, порушено

Автор: Роксана Христич
13:50 25.05

Споживачі мають право поскаржитися на порушення їх прав.

Знай свої права: куди звертатись, якщо ваші права, як споживача, порушено Фото: Держспоживслужба
Світлодіодне освітлення

Кожен з нас, хоч раз в житті мав ситуацію коли його права як споживача порушувалися. Це зазвичай викликає бурю емоцій і псує настрій. Проте в даному випадку не варто засмучуватися. Свої права як споживача потрібно відстоювати.

Держпродспоживслужба України нагадує, як діяти, у випадку конфліктної ситуації і довести, що ваші права порушено.

Найперше, в таких випадках варто телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу, в якому ви отримували  послуги. Можна відправити звернення і письмовому вигляді на поштову адресу.

Більш результативно залишати відгуки про роботу торгівельного закладу на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах, профілі в Картах Google або на спеціалізованих незалежних форумах. Зазвичай, на публічні відгуки реагують швидше, так як вони у відкритому доступі  та негативно впливають на імідж торгового закладу.

У випадку, якщо адміністрація закладу на скаргу не реагує, або навіть після реагування, не вдалось досягти згоди – споживач має право звернутися до регіональних відділень Держпродспоживслужба України.

 

Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві

  • «Гаряча лінія»: (063) 639 09 09, (044) 486-54-86.
  •  Адреса: 04053, м.Київ, вул. Івана Драча, 10/8
  • e-mail: [email protected]

Головне управління Держпродспоживслужба в Київській області 

  • Тел.: (066)  247 51 78 ,  (044) 406 38 13
  •  Адреса: 08134, Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, будинок 34 А
  • Електронна пошта: [email protected]

Великий Київ у Google News

підписатися