Трамвай не врятує: Генплан пояснює, чому Троєщині потрібне саме метро

12:04 11.03

Проектувальникии переконують, що трамвай ніяк не вирішить транспортну проблему району.

Трамвай не врятує: Генплан пояснює, чому Троєщині потрібне саме метро

Про це у своєму Facebook написав голова «Інституту Генерального плану міста» Сергій Броневицький.

“Організувати трамвайне сполучення з Троєщиною було б дешевше, ніж будувати метро. Так, найчастіше ентузіасти пропонують прокласти лінію швидкісного трамвая від вулиці Оноре де Бальзака (існуюча лінія швидкісного трамвая на Троєщині), далі по Подільському мостовому переходу з виходом на вулиці Верхній і Нижній Вал”, – пише він

Броневицький вважає будівництво трамвайних колій замість метро поганою ідеєю з кількох причин:

  1.  «Поділ має історично складену прямокутну схему вуличної мережі». Така лінія не зможе мати провізну спроможність, як у швидкісного трамвая та буде неможливо організувати рух поїздів з інтервалом менше, ніж 3-4 хвилини. В той час як на Борщагівській лінії швидкісного трамвая інтервал руху — 2-2,5 хвилини;
  2. Для з’їзду трамвая з Подільського мостового переходу на вулиці Верхній та Нижній Вал необхідно влаштувати складну транспортну розв’язку в різних рівнях на перетині з Набережно-Хрещатицькою, орієнтовна вартість зведення якої становитиме більше 1 мільярда гривень, стверджує Броневицький;
  3. Провізна спроможність трамвая буде становити близько 10 тис. чоловік за ранковий період «пік», а це «не вирішить транспортну проблему ні Троєщини, ні Воскресенки» (усього на Троєщині мешкає близько 400 тис. чоловік). Будівництво метро ж дасть провізну спроможність на 95 тис. пасажирів, що «є достатнім».

До відкриття Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену планується організувати мережу автобусних маршрутів, які проходитимуть по Подільському мостовому переходу. Для цього, за його словами, немає потреби зводити додаткові розв’язки чи з’їзди.

«Ми визначили та запропонували автобусні маршрути, які дадуть можливість мешканцям Троєщини та Воскресенки доїхати до Подолу, Солом’янки, Печерська, пл. Льва Толстого, Лук’янівки на нових автобусах великої місткості» — пише він.

Також, за його словами, лише 30% населення Троєщини матимуть пішохідну доступність до трамвая, в той час як лінія метрополітену «забезпечуватиме пішохідну доступність для майже80% мешканців Троєщини».

Нагадаємо, у столиці заплановано будівництво четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від ж/м Троєщина до Окружної дороги протяжністю 31 км, яка матиме 22 станції.

Разом з тим, на сайті Київради є петиція, автор якої розписує, як зробити міську електричку кільцевою лінією метро при незрівнянно менших капіталовкладеннях, ніж на метро.

 

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...