Як перетворити міську електричку на кільцеву лінію метро – пропозиція киян

19:58 03.11.2020

Міська електричка є зручним та швидким видом транспорту. Її можна зробити фактично кільцевою лінією метро при незрівнянно менших капіталовкладеннях. Для цього потрібно дещо зробити.

Як перетворити міську електричку на кільцеву лінію метро – пропозиція киян

Про це йде мова у петиції № 10304.

Її автор Володимир Колодій вважає, що для збільшення пасажиропотоку відповідно рентабельності міської електрички потрібно зробити наступні кроки:

1. Реорганізувати рух міської електрички з ранку до вечора з інтервалом 15-20 хв. у години пік, та 40 хв. у інші години.

2. Відремонтувати та відкрити зачинені станції, на яких вже існують посадочні платформи, а поруч зведені нові житлові комплекси:

  • Станція Київ-Дніпровський
  • Станція Київська-Русанівка
  •  Станція Київ-Деміївський
  • Станція Протасів Яр

3. Добудувати чи реконструювати другі виходи на існуючих станціях:

  • Станція Вишгородська
  • Станція Почайна
  • Станція Лівобережна
  • СтанціяРубежівська

4. Побудувати або відновити наступні станції:

  • Станція Рибальський (Оболонь). Доступ до підприємств та житлових масивів на Рибальському острові, а також до ТРЦ на проспекті Степана Бандери.
  • Станція Либідська (міської електрички). З пересадкою на Оболонсько-Теремківську лінію, а також доступ до житлового масиву Деміївський.
  • Станція Політехнічна. З пересадкою на швидкісний трамвай.

Читайте також: “Кільки в банці” скасовуються. Побільшає електричок у напрямку Бородянки, Бучі, Ірпеня

Нагадаємо, у столиці заплановано будівництво четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від ж/м Троєщина до Окружної дороги протяжністю 31 км, яка матиме 22 станції.

Великий Київ у Google News

підписатися