Про це повідомив у Фейсбуці уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
Чиновник нагадав, що відповідно до статті 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари та послуги державною мовою.
У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою”, – зауважив він.
Кремінь нагадав, що у разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою українцям варто звертатися до уповноваженого із захисту державної мови.
Як повідомлялось, вперше за часи незалежності читачі книжок в Україні почали надавати перевагу саме україномовним виданням – 32%, тоді як російську мову обирають 27%. Щоправда, тих, кому байдуже, якою мовою читати, поки що більше.
Читайте також: 33 мовами тепер можна прослухати історію Голодомору