Авіакомпанія планує продовжити експлуатацію п’яти літаків Ан-124−100 “Руслан”, що залишилися в її флоті, пише LIGA.net із посиланням на профільне видання Heavy Lift & Project Forwarding International.
Зазначається, що компанії потрібно створити повноцінну базу в німецькому аеропорту: перевезти з України запасні двигуни, запчастини та іншу спецтехніку; отримати їх західні аналоги, де це можливо; перевезти технічних спеціалістів, льотний персонал та ключових працівників офісу до Лейпцига.
Пріоритетом Авіаліній Антонова буде виконання польотів в інтересах уряду України та стратегічних вантажних авіаперевезень SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) на замовлення НАТО і ЄС.
Протягом року перевізник планує виконати 385 рейсів з 1270 приземленнями.
Довідково. “Авіалінії Антонова” — авіатранспортний підрозділ ДП Антонов, який спеціалізується на міжнародних вантажних авіаперевезеннях. Парк авіакомпанії складався з одного літака Ан-225 Мрія, семи Ан-124−100 Руслан, одного Ан-22 Антей, одного Ан-26 та одного Ан-74Т.
Дивіться також: “Антонов” показав наслідки обстрілів РФ житлових будинків у Гостомелі (ВІДЕО)
Нагадаємо, 27 лютого під час повітряної атаки російських військ на аеропорт Гостомель під Києвом був знищений один з найбільших й найпотужніших літаків у світі – український Ан-225 “Мрія”.
У березні командир екіпажу “Мрії” Дмитро Антонов заявив, що керівництво підприємства могло врятувати літак, перевівши його перед вторгненням до аеропорту якоїсь із сусідніх країн, але не зробило цього.
У ДП “Антонов” звинувачення відкинули. “Інформація про непрямі причини знищення літака Ан-225 “Мрія”, яка розповсюджується, базується винятково на особистих думках й оціночних судженнях командира екіпажу “Мрії” Дмитра Антонова”, – заявили там.
Державний концерн «Укроборонпром» 4 квітня звільнив гендиректора ДП “Антонов” Сергія Бичкова.