Який район столиці найкраще реагує на звернення громадян

Автор: Марія Супрун
15:21 16.04.2021

У березні 2021 року найвищий рівень виконання звернень громадян з питань життєдіяльності району, житлово-комунального господарства та щодо забезпечення благоустрою міста зафіксовано у Святошинському районі столиці. Такі показники забезпечили йому друге місце в загальному рейтингу за результатами діяльності райдержадміністрацій в місті Києві за січень-березень поточного року.

Який район столиці найкраще реагує на звернення громадян

Про це повідомляє Департамент економіки та інвестицій КМДА.

Загалом найвищий сумарний бал за оцінюваними показниками має Оболонський район, в якому, зокрема, за вказаний період освоєно найбільше видатків на капітальні вкладення та капітальні ремонти за рахунок коштів бюджету Києва, зафіксовано найбільшу кількість локацій відновленого благоустрою в місцях аварійних розриттів та найвищі темпи зростання власних надходжень бюджетних установ спеціального фонду бюджету міста Києва. Трійку лідерів замикає Дніпровський район.

Протягом січня-березня 2021 року організовано та проведено 440 ярмарків. Реалізація продукції на ярмарках, за оперативними даними, здійснювалась через 16,8 тис. торгових об’єктів. Так, у березні 2021 року всі районні в місті Києві державні адміністрації, крім Шевченківської, організували та провели ярмарки на високому рівні.

За показником щодо забезпечення надійної та безпечної експлуатації ліфтів найкращі результати мають Святошинський, Шевченківський та Печерський райони.

За рівнем охоплення профілактичними щепленнями населення лідерами є Печерський, Дніпровський та Голосіївський райони. Натомість найбільше декларацій про вибір лікаря первинної ланки закладів охорони здоров’я уклали мешканці Дарницького та Шевченківського районів столиці.

Нагадаємо, в Києві відтермінували гідравлічні випробування – дата.

Великий Київ у Google News

підписатися