Як повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Осипов, метрополітен у питаннях покращення доступності для маломобільних категорій громадян співпрацює з Національною асамблеєю людей з інвалідністю України. Саме представники цієї організації брали участь у тестуванні тактильних смуг для маломобільних категорій пасажирів на станціях «Лук’янівська» та «Сирець».
Наразі також проводиться підготовка необхідної документації для проєктів впровадження програми доступності на станціях «Арсенальна» та «Університет».
Зараз безбар’єрними у столичній підземці є 13 станцій, там можна скористатися ліфтами або підйомниками:
- «Вирлиця» – 4 ліфта, 3 спеціальних підйомники.
- «Бориспільська» – 2 ліфта, 2 спеціальних підйомники.
- «Червоний хутір» – 9 ліфтів.
- «Деміївська» – 2 ліфта, 2 спеціальних підйомники.
- «Голосіївська» – 3 ліфти.
- «Васильківська» – 4 ліфти, 2 спеціальних підйомники.
- «Виставковий центр» – 2 ліфти.
- «Іподром» – 5 ліфтів.
- «Теремки» – 4 ліфти.
- Другий вихід на станції «Дарниця» – 1 спеціальний підйомник.
- Другий вихід на станції «Лісова» – 2 спеціальних підйомники.
- «Лівобережна» – 2 спеціальних підйомники.
- «Святошин» – 3 ліфти, 3 спеціальні підйомники.
Крім того, у вестибюлях шести пересадочних станцій є рельєфнографічні карти-схеми метрополітену, якими можуть скористатися, на рівні з іншими, пасажири з порушеннями зору та повністю незрячі.
Також розроблено мобільний додаток «Метро для всіх». Особлива увага у програмі приділена найменш мобільним групам населення: людям з інвалідністю, особам похилого віку та батькам з дитячими колясками. Кожен користувач при введенні початкової і кінцевої станції метро за допомогою зазначеної програми визначає маршрут та наявність на визначному маршруті: сходів, пандусів, ескалаторів, дверей, ліфтів та турнікетів.
Для зручності пасажирів маломобільних груп у підземці працює служба супроводу. Скористатися службою можна без очікування, попередньо залишивши заявку за телефоном: (044) 238-55-11.
Нагадаємо, на кількох станціях метро після карантину з’явилось те, що більшість могла не помітити через радість довгоочікуваного відкриття чи зосереджені на правилах безпеки – це облаштування тактильної плитки для людей з порушенням зору.