Яка різниця між правильними і неправильними вивісками – киянам пояснили на прикладі одного закладу

Фото: пресс-служба КГГА

Рекламна вивіска, розміщена і оформлена за правилами, завжди свідчить про те, що заклад з повагою ставиться до дизайн-коду міста. Якщо власники закладів ігнорують правила, їм доводиться витрачати кошти на нову рекламу.

За порядком у цій сфері наглядає Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.

Там продемонстрували фото, як власник закладу усунув порушення та розмістив рекламну вивіску за правилами.

Вивіски з окремими літерами кращі за суцільні лайтбокси. Особливо, якщо вони розташовані в історичній частині міста”, – пояснюють в управлінні.

У “Київрекламі” нагадують, що у столиці діє наступна градація розміщення вивісок:

  • 0, 1 форматні зони – окремі літери без суцільної основи
  • 2 форматна зона – окремі літери, окремі літери на прозорій основі
  • 3, 4 форматні зони – окремі літери, окремі літери на прозорій основі, лайтбокс.

Також власникам закладів треба пам’ятати, що конструкція без документу є порушенням правил. Вивіску закладу необхідно оформити в Управлінні з питань реклами. А це можна зробити онлайн.

Читайте також: У Києві хочуть обмежити розмір зовнішньої реклами та вивісок

Нагадаємо, у Києві заборонено розміщувати рекламу на балконах будинків: які штрафи загрожують мешканцям.