На рекламний пост блогерки звернули увагу користувачі Twitter та Instagram.
«Б*ять, я хочу, щоб ці інстаблогери перестали існувати. п.с. куди ж без Танічкі Прєнтковіч в коментарях», — написала одна з користувачів.
У рекламній публікації інфлюенсерка написала: «Зруйновані дороги, мости, стіни — вже відновлюються, крок за кроком, для цього навіть не треба чекати „того самого дня“. Та все ж таки сильно чекається на нього і стільки надії, що він прийде вже завтра. Мені здається, що кожна українка уже уявила собі цей день і підготувала „переможну“ сукню. У мене тепер теж така є від українського бренду».
Користувачі не оцінили такої інтеграції. Після отриманої критики блогерка видалила допис, а її профіль в Instagram став закритим.
Як з’ясувалося, саме на цій локації проходили зйомки кліпу Kalush Orchestra на пісню “Stefania”, з якою вони перемогли на Євробаченні-2022.
«Нарешті видалила цей пост! Хоча не бачила нічого поганого. Калуш же знімав свій кліп там», — прокоментувала користувачка мережі.
«У Калуша не було промокоду на знижку», — відповіли їй.
Як писав “ВК“, мешканці Ірпеня впізнали свій зруйнований будинок у кліпі Kalush Orchestra.
Читайте також: “Можна і пизд*ків вихопити”: волонтерка написала скандальний пост-звернення до тих, хто повертається до Києва