Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
Такі Центри в меріях – звична практика для європейських міст. Кожен охочий може сюди прийти та дізнатися необхідну інформацію про туристичні об’єкти Києва та про актуальні та цікаві екскурсії. Зрозуміло, що зараз, в умовах пандемії, туристична галузь дуже багато втратила. Але, незважаючи на це, столиця все одно залишається популярним містом серед туристів. Зокрема, за 9 місяців наше місто відвідало майже 380 тисяч іноземців”, – зазначила Хонда.
Вона також додала, що з початку року Київ відвідали 1,5 мільйона внутрішніх туристів, а загальний туристичний збір склав 34 мільйони гривень.
Основні функції Туристично-інформаційного центру:
- надання безкоштовної довідкової інформації мешканцям та гостям столиці про Київ (історія, культура, об’єкти, заклади гостинності, події, транспорт тощо);
- розповсюдження рекламно-інформаційної продукції про туристичний потенціал Києва;
- надання інформації щодо авіа/залізничних сполучень;
- надання інформації щодо культурних та розважальних заходів, які відбуваються у місті;
- просування туристичних можливостей Києва серед його відвідувачів.
Нагадаємо, міська влада планує розвивати медичний туризм.