Так, щоб «не загубити своє обличчя», весільний салон на вулиці Саксаганського змінив вивіску на вході у заклад на «правильну».
Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.
Як розповіли у «Київрекламі», раніше ця вивіска була у вигляді окремого суцільного стенду, але на вимогу фахівців її замінили на об'ємно-просторові літери.
Читайте також: Кожен другий столичний підприємець оформлює вивіски онлайн: як це зробити
Зазначимо, у нульовій, першій та другій форматних зонах діють чіткі вимоги: вивіски мають бути виконані лише у вигляді об'ємно-просторових літер. Це правило також стосується конструкцій, розміщених на пам'ятках культурної спадщини.
Столичний бізнес закликають поважати історичне середовище міста та дотримуватися правил розміщення своєї реклами на будівлях.
Нагадаємо, раніше у Києві показали, як мають виглядати рекламні вивіски.