Про це повідомляє телеканал TVN24.
В обох країнах у підземці ходять вагони серії 81, ремонт яких здійснюється комплектуючими з рф. Така ситуація не влаштовує перевізників. Відтак, хочуть рухомий склад замінити та обновити.
Після попередніх перемовин запланували створити робочу групу, яка працюватиме над заміною вагонів на більш сучасні. У Польщі, ходять 22 вузькоколійні вагони серії 81, а також, як альтернатива, вагони Skoda.
Український рухомий склад для метрополітену комплектують та ремонтують на Крюківському вагонобудівному заводі на Полтавщині.
Нагадаємо, пасажиропотік столичної підземки в умовах воєнного часу складає понад 12 млн осіб на місяць.
Станції метрополітену після повномасштабного вторгнення служать укриттям для киян та мешканців столиці.