Ванти – натягнули, опори – прибирають. Що нового на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту

Автор: Галина Ворона
18:39 10.06

На Подільсько-Воскресенському мостовому переході вже повністю натягнули ванти арочної конструкції мосту і розпочинають демонтаж тимчасових опор. Влада міста робить усе, щоб наприкінці року міст “поїхав”.

Ванти – натягнули, опори – прибирають. Що нового на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту

Про це мер Києва Віталій Кличко написав на своїй сторінці у Facebook.

Він наголосив, що будівництво цього об’єкту включає не тільки про міст через Дніпро, а й комплекс мостів, естакад і тунелів, що сполучать Поділ і Воскресенський масив.

Ми вже на фінальній стадії будівництва. Зокрема, спорудили: естакаду на Рибальському півострові, з’їзд з Подільського мостового переходу на Набережно-Рибальську, міст через Дніпро, естакаду на Трухановому острові, міст через Десенку, естакаду в урочищі Горбачиха, заїзд на Подільський мостовий перехід з Набережно-Хрещатицької. Також вже повністю натягнуті ванти арочної конструкції мосту. І починають процес демонтажу нижніх тимчасових опор”, – перелічив Віталій Кличко.

За його словами, також завершили асфальтування прогону мосту через річку Десенка, де використовують надміцний асфальтобетон. Тривають також роботи в бік Подолу – Верхнього та Нижнього валив. Там на заїздах влаштовують сучасну гідроізоляцію. І вже в кінці червня мають завершити основні роботи – тобто ця ділянка вже буде готова повністю.

На мосту облаштували сучасну енергозберігаючу мережу зовнішнього освітлення та декоративного підсвічування споруд мостового переходу. Влаштували фундаменти та опори шляхопроводу через залізницю. Триває монтаж шумозахисних та бар’єрних огорож.

Також продовжується будівництво тунелів метрополітену та насипу під конструкції метро. Дорожнього покриття на території Русанівських садів. Під час виконання будівельних робіт фахівці використовують найсучасніші технології, матеріали, що зарекомендували себе на подібних об’єктах в багатьох країнах в світу.

Ми робимо все, щоб в кінці цього року відкрити автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст. Наступний етап – метро на Троєщину. І, як я сказав, роботи з його спорудження розпочали”, – підсумував Віталій Кличко.

Нагадаємо, Подільсько-Воскресенський міст почали зводити в 2003 році. У лютому 2020 там встановили 500-тонний проліт, а в червні 2020 року розпочався монтаж 64 вант, на яких буде підвішений основний проліт мосту через Дніпро. 

Також будівельники встановили три великі металоконструкції Подільсько-Воскресенського мостового переходу, що стануть основою перегону мосту від вулиці Набережно-Хрещатицької. 
 
Крім цього, маємо дивовижне відео Подільсько-Воскресенського мосту в “зимовій сплячці”.   

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...