Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
Як зазначають у Департаменті, рух вантажівок мостом Патона заборонений для зменшення тиску на конструкції штучної споруди.
Водночас водії порушують цю заборону і цим шкодять міській інфраструктурі та руйнують столичні стратегічні об’єкти, яким є цей міст.
Читайте також: “Шановні, міст скоро впаде”. Науковці закликають перекрити міст Патона для ремонту
Як повідомляв “ВК”, на мостах Патона і Метро зафіксували суттєві пошкодження, зокрема, нНаскрізну корозію і руйнування бетону.
Нагадаємо, міст Патона ввели в експлуатацію у 1953 році. І за цей час ремонт здійснювали один раз. У 2004 році на мосту демонтували трамвайні колії і оновили дорожнє покриття. І з того часу поточні ремонтні роботи відбувалися тільки на окремих ділянках мосту.
Міська влада збиралася реконструювати міст Патона до 2025 року. “Київавтодор” двічі проводив офіційну процедуру закупівель щодо розробки проектно-кошторисної документації із реставрації з пристосуванням мосту ім. Є. О. Патона, однак процес затягнувся, бо Антимонопольний комітет відхилив результати тендерів. Потім за розпорядженням центральної влади Київ передав міст ім. Є.О. Патона для ремонту у проєкт “Велике будівництво”. Постановою Кабінету Міністрів України № 1271 замовником цих робіт визначено Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області. Нещодавно міська влада зверталася до уряду з вимогою невідкладно реставрувати міст Патона через р. Дніпро для уникнення аварійних ситуацій.
Віталій Кличко в одному з інтерв’ю заявив, що молиться щоранку за міст Патона. За словами мера, реконструкція мосту Патона коштуватиме понад 0,5 млрд доларів.