Вагон без світла, але з рекламою – дива Київського метрополітену

Автор: Макс Юр’єв
17:56 18.11

Кияни обурені можливим зростанням вартості проїзду в громадському транспорті. Та особливо тим, що якість послуг від підвищень тарифів не покращується.

Вагон без світла, але з рекламою – дива Київського метрополітену

Журналіст Дмитро Перов опублікував фотографії з типовою для столичного метрополітену ситуацією, коли у вагоні підземки повністю відсутнє освітлення.

«Великому Києву» журналіст розповів, що освітлення було відсутнє в усіх вагонах потягу весь час, поки він їхав зі станції Дніпро до Театральної по «червоній» Святошинсько-Броварській лінії метро.

На знімках видно лиш світло від телефонів пасажирів.

«Так навіть краще, можна поспати», – жартують в коментарях.

«Усе логічно. Ціна формує пакет послуг. 8 грн – вагон їде. 10 грн – вагон їде, є світло. 20 грн – вагон їде, є світло, працюють турнікети. 40 грн – вагон їде, є світло, працюють турнікети, немає черг. І т.д.», – продовжують іронізувати користувачі соцмережі.

В коментарях звертають також увагу, що попри відсутність освітлення, монітори з рекламою в вагонах працюють справно.

Саме на засилля реклами в метрополітені наголошують противники підвищення цін. Адже з березня 2016 року метрополітен взагалі не отримує кошти з реклами – всі гроші йдуть напряму в столичний бюджет. Більше того, бюджет міста отримує лиш мізерну частину (орієнтовно 1/10) від фактичної вартості рекламних послуг в метро, які надаються через посередників. В цьому вбачають корупційну складову, бо ринок цих послуг закритий і поділений між наявними компаніями-посередниками, а погодження на розміщення реклами надає КП «Київський метрополітен».

На думку експертів, саме зміна таких умов може суттєво вплинути на прибутковість метрополітену, який може бути самоокупним і не отримувати дотації з місцевого бюджету.

Читайте також:

Великий Київ у Google News

підписатися