Журналіст Дмитро Перов опублікував фотографії з типовою для столичного метрополітену ситуацією, коли у вагоні підземки повністю відсутнє освітлення.
«Великому Києву» журналіст розповів, що освітлення було відсутнє в усіх вагонах потягу весь час, поки він їхав зі станції Дніпро до Театральної по «червоній» Святошинсько-Броварській лінії метро.
На знімках видно лиш світло від телефонів пасажирів.
«Так навіть краще, можна поспати», – жартують в коментарях.
«Усе логічно. Ціна формує пакет послуг. 8 грн – вагон їде. 10 грн – вагон їде, є світло. 20 грн – вагон їде, є світло, працюють турнікети. 40 грн – вагон їде, є світло, працюють турнікети, немає черг. І т.д.», – продовжують іронізувати користувачі соцмережі.
В коментарях звертають також увагу, що попри відсутність освітлення, монітори з рекламою в вагонах працюють справно.
Саме на засилля реклами в метрополітені наголошують противники підвищення цін. Адже з березня 2016 року метрополітен взагалі не отримує кошти з реклами – всі гроші йдуть напряму в столичний бюджет. Більше того, бюджет міста отримує лиш мізерну частину (орієнтовно 1/10) від фактичної вартості рекламних послуг в метро, які надаються через посередників. В цьому вбачають корупційну складову, бо ринок цих послуг закритий і поділений між наявними компаніями-посередниками, а погодження на розміщення реклами надає КП «Київський метрополітен».
На думку експертів, саме зміна таких умов може суттєво вплинути на прибутковість метрополітену, який може бути самоокупним і не отримувати дотації з місцевого бюджету.
Читайте також:
- Підвищення вартості проїзду в транспорті до 20 грн – що кажуть в КМДА.
- Проїзд у транспорті по 20 грн: кияни збирають підписи проти підвищення тарифів.
- “Страшна цифра”, але не 20 грн: Кличко назвав собівартість проїзду у громадському транспорті Києва.
- Кличко ввів “мораторій” на розгляд питання щодо здорожчання проїзду у транспорті.