Про це Дробович написав у своїй колонці на “Українській правді”.
“Зміна монумента “Батьківщина-мати” чи нарешті завершення будівництва Музею Голодомору-геноциду напередодні 90-ліття трагедії (за кошти з тої частини бюджету, яку надають нам союзники, і які просто не можна витратити на військо), – це точно кроки, які віддаляють нас від Москви, роблять нас більш свідомими наших цінностей. І це в жодному разі не можна порівнювати із закупівлею барабанів у сховища, перекладанням плитки за 100 метрів від мерії чи будівництвом нового регіонального стадіону – це просто речі різного порядку. І для людей, які прагнуть правди, а не маніпулюють, це очевидно”, – наголосив він.
Читайте також: Ми дали в штангу” – нардеп про виділення під час війни понад 570 млн грн на добудову Музею Голодомору
Він відзначив значущість символів під час повномасштабної війни і закликав не йти на компроміси із совістю.
“Символи воюють і навіть перемагають – вони маніфестують свою силу, позначають невразливість того, що означують, стають провідниками ідей та унормовують їх. Що є кращим доказом “нормальності”, ніж стояння поруч із державним прапором на самій видноті? Чи це дійсно те, що варто толерувати? На мою думку, ні, ми не можемо йти на такі компроміси з совістю під час війни. Ми маємо нарешті припинити цю ганьбу, й у такий спосіб символ нашої боротьби і свободи – тризуб – переможе символ більшовицького тоталітаризму – серп і молот. Це буде хоч і дуже буквальна дія нашої громади, але зрозуміла і довгоочікувана”, – вважає Дробович.
Нагадаємо, Ткаченко й Ахметов отримали на горіхи від українців за декомунізацію київської “Батьківщини-матері”.
Довідка: монумент “Батьківщина-мати” споруджено в 1981 році. Він є пам’яткою науки й техніки місцевого значення. Монумент вважається найвищою монументальною скульптурою в Європі. Він розташований на правому березі річки в Києві на території музею. Автор монумента – скульптор Василь Бородай.