В Києві хочуть побудувати двоярусну автомобільну естакаду. Платну

Автор: Марія Супрун
19:22 14.07.2021

Офіс президента хоче побудувати в Києві двоярусну автомобільну естакаду від Святошино до Дарницького мосту над чинною гілкою залізниці за 2,2 мільярда доларів.

В Києві хочуть побудувати двоярусну автомобільну естакаду. Платну

Заступник керівника Офісу президента України Кирило Тимошенко надіслав до Кабміну звернення президента «Укртрансбуду» Віктора Блонського з пропозицією побудувати естакаду, а урядовці надіслали лист у КМДА, пишуть «Наші гроші».

У зверненні зазначається, що її будівництво дозволить значно поліпшити транспортну ситуацію у столиці. Зокрема, розв’яже проблему відсутності швидкісних автомагістралей та місць для паркування транспорту.

Передбачається, що 25-кілометрова естакада перетинатиме місто зі сходу (район метро “Святошин”) на захід (район в’їзду з правого берега на Дарницький міст). Це дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за пів години. У місцях примикання з основними проспектами будуть передбачені в’їзди/виїзди, а також перехоплюючі паркінги місткістю 25 тисяч авто.

На ділянках естакади планується встановити сонячні батареї для власних потреб (освітлення, світлофори). Також розглядається можливість використання електроенергії, отриманої від батарей, для підігріву дороги взимку. Вздовж естакади будуть встановлені захисні екрани для зниження шуму та концентрації шкідливих речовин.

Загальний строк будівництва естакади – 5 років. Зазначається, що реалізація проєкту не призведе до перекриття основних автомагістралей та не буде заважити руху залізничного транспорту. 

Повернути кошти планують завдяки платному використанню естакади. Розрахункова кількість транспорту, що пересувається по естакаді, – 120-150 тисяч автівок на добу. Вартість проїзду для легкових автомобілів – 50 гривень, для автомобілів середньої вантажності та автобусів – 75, для вантажного транспорту – 150 гривень. Термін окупності проєкту – 15 років. Термін концесії – 20 років, після чого об’єкт передається державі.

Нагадаємо, раніше урбаніст розкритикував проект київської обхідної дороги.

Великий Київ у Google News

підписатися