Під мостом Метро почали ключовий етап протиаварійних робіт – встановлення підтримуючих арочних конструкцій у їх проєктне положення.
Як повідомляє «Київавтодор», цей етап ремонту є унікальним в історії київського мостобудування.
Міст, зведений у 1965 році, має рідкісну аркову конструкцію з попередньо напруженим армуванням, аналогів якій немає у світі.
Протиаварійні заходи спрямовані на збереження цієї унікальної інженерної споруди, яка служить киянам понад 60 років.
Роботи розпочалися в серпні 2024 року.
Наразі завершено занурення 160 паль у річище Дніпра на глибину до 30 метрів, які стануть основою для металевих арок.
Арочні конструкції, які зараз встановлюють під міст, зібрали спеціальному пірсі.
Ці елементи значно посилять споруду, збережуть її автентичний вигляд і забезпечать безпечну експлуатацію щонайменше ще 20 років.
Після завершення протиаварійних заходів розпочнеться реставрація з пристосуванням.
У “Київавтодорі” зауважили, що роботи проводяться без обмеження руху автомобілів і поїздів метро, а судноплавство під мостом залишається відкритим.

Читайте також: Історія Мосту Метро – перша у світі аркова споруда з великими прогонами
Нагадаємо, протиаварійні роботи на мосту Метро стартували наприкінці серпня 2024.


