Про це розповів мер Києва Віталій Кличко.
За його словами, це дозволить безпечну експлуатацію мосту без його закриття до початку реставрації.
Відбуваються підготовчі роботи з влаштування викаточних пірсів та підкранових естакад. Це дасть можливість виконувати основні роботи з монтажу металевих елементів підтримуючих конструкцій, влаштування льодорізів для забезпечення льодоходу. Розпочали віброзанурення паль у руслі річки Дніпро — для влаштування підтримуючих конструкцій мосту“, – зазначив столичний голова.
Віталій Кличко нагадав, що сьогодні міст Метро працює в обмеженому режимі щодо вантажопідйомності. На час виконання протиаварійних робіт рух авто та поїздів метрополітену спорудою збережений — між правим та лівим берегами Дніпра. Також забезпечене судноплавство.
Читайте також: Спочатку протиаварійний ремонт, потім реставрація – стали відомі деталі ремонту мосту Метро
Нагадаємо, міст Патона ввели в експлуатацію у 1953 році. І за цей час ремонт здійснювали один раз. У 2004 році на мосту демонтували трамвайні колії і оновили дорожнє покриття. І з того часу поточні ремонтні роботи відбувалися тільки на окремих ділянках мосту.
Раніше повідомлялося, що міст Метро відремонтують за понад 2 мільярди гривень. За умовами тендеру виконавець повинен провести реставрацію з пристосуванням автопроїздів, зокрема будівництво трубопроводів, ліній зв’язку й електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, а також вирівнюванням поверхонь. 15 липня Київ підписав договір із турецькою компанією Onur на протиаварійний ремонт мосту Метро.