Перед відʼїздом музиканти провели невелику пресконференцію. Говорили, зокрема, й про те, чому беруть участь у Євробаченні, інформує “Вечірній Київ”.
«Для нас цей конкурс про єднання людей. Це те місце, де зустрічаються артисти з різних країн, з різною культурою та традиціями. Ми хочемо гідно представити нашу країну, а разом із тим закликати світ допомогти нам побороти те зло, яке прийшло на нашу землю.
Стосовно перемоги на конкурсі, якщо ми переможемо — будемо раді. Якщо ні — не засмутимось, адже для нас важливіша перемога у війни проти РФ», — сказали музиканти.
На питання, чи не втрачають українці сьогодні інтерес до Євробачення, артисти відповіли: впевнені, що в країні є багато фанів конкурсу, які з нетерпінням чекають його відкриття.
Читайте також: “Дії коміка є неприпустимими в умовах воєнного стану”. У Мінкульті відреагували на скандал із стендапером, який виїхав до Туреччини
Зараз учасники дуету — Андрій Гуцуляк та Джеффрі Кенні посилено готуються до виступу у Ліверпулі. Саме там 13 травня на арені Liverpool відбудеться гранд-фінал 67-го пісенного конкурсу Євробачення. Півфінали пройдуть 9 й 11 травня.
У своїй пісні «Heart of Steel» Tvorchi заспівають про незламність та силу духу людей, створених з волі та сталі. За словами музикантів, ця пісня про нескорених, незламних людей, які попри всі труднощі рухаються вперед.
«Пісня „Heart of Steel“ про кожного, хто попри всю безвихідь носить у грудях сталеве серце і не здається. А сьогодні це всі ми. У нашій пісні є рядки: „Не бійтеся говорити те, що ви думаєте. Тому що як би погано не було, хтось слухає“. Ми хочемо, щоб про нашу незламність почули всюди», — коментували раніше ЗМІ музиканти.
Tvorchi також оголосили про збір на обладнання для передчасно народжених дітей, про який вони будуть розповідати під час участі у конкурсі. Кошти збиратимуть через державну франчайзингову платформу United24.
Серед усіх, хто задонатить будуть розіграні лімітовані прикраси у вигляді серця — 100 срібних та 10 золотих сердець, які спеціально для проєкту створили ювелірний дім SOVA та бренд FROLOV.
Збір коштів триватиме з 28 квітня по 28 травня.
Нагадаємо, через війну, яку розв’язала Росія, пісенний конкурс «Євробачення-2023» не проводитимуть в Україні.