Як повідомив співзасновник банку Олег Гороховський, станом на вечір п’ятниці, 17 грудня, клієнти monobank вже відкрили 1,53 млн карток за програмою «е-Підтрімка».
На що витрачали кошти вакциновані:
- 44,57% – придбання книг,
- 23,83% – на похід до кінотеатру,
- 14,06% – на залізничні квитки,
- 8,98% – візит до театру
- 3,56% – відвідали спортзал,
- 3,81% – концерти,
- 0,64 % – музеї,
- 0,55% – авіаквитки.
За словами Гороховського, банк замовив пластикову картку в рамках програми та планує до кінця року дати можливість клієнтам її замовляти додатково до віртуальної картки.
Варто зазначити, що влада думає над тим, як видати “тисячу Зеленського” громадянам без “Дії”.
Нагадаємо, ми писали про те, як отримати “тисячу Зеленського”: покрокова інструкція.