Українці втомилися від новин та соціальних мереж

Автор: Марія Супрун
20:50 24.06.2022

Серед українців суттєво зменшився інтерес до новин та соціальних мереж.

Українці втомилися від новин та соціальних мереж
Світлодіодне освітлення

Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter, який опублікував рейтинг популярних серед українських користувачів сайтів за травень 2022 року.

Так, в травні всі новинні ресурси, соціальні мережі й месенджери, представлені у рейтингу, втратили в охопленні. Також вдвічі зменшилась середня частота контакту з сайтами новин в порівнянні з періодом початку російського повномасштабного вторгнення.

П’ятірка найпопулярніших новинних сайтів у травні: Tsn.ua (11-те місце), Pravda.com.ua (16-те місце), Unian.net (18-те місце), News.obozrevatel.com (20-те місце) та Ukrinform.ua (25-те місце).

Після не довгої перерви українці повернулися до онлайн-покупок, завдяки чому Rozetka.com.ua, Olx.ua, Prom.ua та Еpicentrk.ua покращили свої показники охоплення. eCommerce лідер України Rozetka.com.ua знову увійшов в топ-5 найпопулярніших сайтів.

Відновлення дистанційного навчання в освітніх закладах повернуло в топ-25 одразу три навчальні ресурси – Naurok.com.ua (13-те місце), Znanija.com (17-те місце) та Vseosvita.ua (21-ше місце).

Зважаючи на ситуацію в країні українці активізувалися з пошуком роботи – Work.ua посів 24 місце в рейтингу.

Успішний випуск поштових марок вдвічі збільшив охоплення сайту Ukrposhta.ua (12% інтернет-користувачів у травні 2022), який хоч і не потрапив до топ-25, але подолав 74 сходинки в рейтингу від березня 2022 (35-те місце проти 109-го місця).

Результати дослідження свідчать, що українці поволі адаптуються до життя в умовах війни та повертаються до своєї звичної активності в мережі Інтернет.

«Після аномального стрибка у березні, коли українці не розуміли що станеться в подальші декілька годин, нині інтерес до новин скоротився. Дещо стабілізувалося користування Telegram, який також сприймається населенням як джерело отримання новин. Зараз українці поволі повертаються до звичної активності в інтернеті — онлайн-шопінгу, перевірки погоди, дистанційного навчання та пошуку роботи», — зазначила керівниця проєкту Kantar CMeter Ірина Ворон.

Нагадаємо, раніше було оприлюднено рейтинг мобільних додатків в Україні.

Великий Київ у Google News

підписатися