Про це повідомляють організатори.
«Разом із командою ми маємо завдання перетворити Київ на культурну європейську столицю, де відбуваються резонансні події і світові прем’єри, куди приїздять на фестивалі, концерти, де на вулицях тусить творча молодь зі всього світу. Для цього Департаменту важливо підтримувати тих, хто пропагує смак, естетичну експертизу, включеність у світові культурні процеси та, звісно, сміливість — усе це є частиною KYIVNESS», — прокоментувала директорка Департаменту культури Яна Барінова.
Що цікавого буде на маркеті
На KYIVNESS продають знахідки з вінтажних маркетів із Парижа, Лос-Анджелеса, Барселони та Токіо, одяг від Юлії Пеліпас з Vogue Ukraine, співачки Луни та художниці Маші Реви, речі українських брендів. Засновники події хочуть показати, що міксувати вінтаж із локальними брендами важливо через екологічну ситуацію, це сучасно та доступно.
На гостей події чекає вінтажна та ресейл селекція, міжнародна селекція, а також експозиції: постійна експозиція музею та зразки посуду з колекції S.Lab та Yova Yager, перших в Україні предметів дизайну з грибного міцелію. Колекція була презентована під час Paris Design Week 2021, а бестселлером став глечик — його також можна буде побачити на KYIVNESS.
Коли: 18 та 19 грудня
Де: Музей «Шоколадний будинок», вул. Шовковична, 17/2
Квитки на вході: 200 грн/день.
Нагадаємо, із 16 грудня у столиці відкриється 14 новорічних локацій для киян та гостей міста. Цьогоріч їх будуть облаштовувати різни команди.