Цю інформацію підтвердили у компанії.
Як зазначається, складнощі виникають з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході і півдні України.
Фахівці вже працюють над відновленням сервісів.
Читайте також: Хакери зламали захист “Київстар” через обліковий запис одного із співробітників – президент компанії
«Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше», – наголосили у «Київстарі».
Як повідомляв «ВК», 12 грудня зранку стався масштабний збій у роботі «Київстар» – частина абонентів залишилась без зв’язку.
Російські хакери похвалилися завданою ними шкодою мережі «Київстар» та повідомили про захоплення особистих даних користувачів. У компанії спростували цю інформацію. За відсутності зв’язку кияни шикувалися у черги, щоб придбати сім-карти інших операторів зв’язку.
Кілька днів спеціалісти поступово відновлювали послуги. 19 грудня запрацював і додаток «Мій Київстар».