Цей екземпляр перебуває у Німеччині, пише “Сьогодні”.
Щоправда, це не зовсім повноцінний літак, а детальна копія Ан-225 у масштабі 1 до 16, побудована інженером Міхаелем Шпейєром.
Довжина німецької “Мрії” становить 5,3 метра, а розмах крил – 5,8 метра. Для порівняння, оригінал був у довжину 84 м, а розмах крил – 88,4 м.
Модель “Мрії”:
Літак оснащений двома бензиновими двигунами та чотирма електровентиляторними двигунами. До речі, нещодавно у Гостомелі запустилися двигуни знищеної “Мрії”.
А ось так літає її зменшена копія:
Нагадаємо, 27 лютого під час повітряної атаки російських військ на аеропорт Гостомель під Києвом був знищений один з найбільших й найпотужніших літаків у світі українського виробництва АН-225 “Мрія”.
У березні командир екіпажу “Мрії” Дмитро Антонов заявив, що керівництво підприємства могло врятувати літак, перевівши його перед вторгненням до аеропорту якоїсь із сусідніх країн, але не зробило цього.
У ДП “Антонов” звинувачення відкинули. “Інформація про непрямі причини знищення літака АН-225 “Мрія”, яка розповсюджується, базується винятково на особистих думках й оціночних судженнях командира екіпажу “Мрії” Дмитра Антонова”, – заявили у “Антонові”. ДК “Укроборонпром” повідомив, що на відновлення знищеного літака знадобиться понад три мільярди доларів.
Як повідомляв “ВК”, у мережі з’явилися нові світлини з аеропорту в Гостомелі, на яких можна побачити понівечений окупантами АН-225 “Мрія” та інші літаки ДП “Антонов”. Наразі відомо, що в Україні хочуть відродити “Мрію” та створили Міжнародний фонд відбудови легендарного літака.