Рекламний простір столичної підземки реформують, щоб він став естетичним, зручним і не перевантажував пасажирів.
Про це розповів заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
За його словами, зараз цей простір тотально заповнений інформаційним шумом, тож потребує упорядкування.
“Ми всі бачимо, що зараз реклама в метро — це поєднання сучасних цифрових конструкцій з технічно застарілими об’єктами, наклейками та банерами, які іноді більше дратують, ніж інформують”, – пояснює посадовець.
Зараз ситуацію аналізують з фахівцями, а Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама” працюють над новими правилами розміщення реклами на транспорті (у вагонах) та на станціях.
Першим кроком має стати розробка класифікатора й оновлення нормативної бази з чіткими вимогами, заборонами та обмеженнями.
Валентин Мондриївський також попросив киян написати йому у коментарях, що для них найважливіше у рекламному просторі метро.

Читайте також: Радянську мозаїку у столичній підземці “декомунізували” перфоратором
Нагадаємо, рятувальники показали, як діставали автівки з провалля на Печерську.