Про це повідомили у СВКП “Київводфонд”.
Зокрема, серед поломок спричинених людьми виділяють:
- Зірваний кран. Основна причина цього пошкодження в тому, що споживачі натискають кран і не чекають коли насос накачає воду (до 5 сек) і підійде вода, починають кожного разу з усієї сили натискати, і приводить до того, що зривається пружина. Ми, звісно, реагуємо на це та дистанційно вимикаємо бюветний комплекс до приїзду бригади. Однак, часто бувають випадки, коли споживачі самостійно починають ремонтувати, розбирають кран, а зібрати назад вже не можуть;
- Зламана кнопка. На нових бюветах, де встановлені не крани, а кнопки, кияни можуть тиснути ключами, чи іншими сторонніми предметами, що приводить до виведення з ладу кнопки;
- Засмічення сміттям чи сторонніми речима зливестоку, в результаті чого забивається каналізація і навкруги утворюється “море”;
- Фіксація ручки. Є серед споживачів чистої бюветної води і такі умільці, що фіксують ручку так, щоб не тримати її, та полегшити собі цю складну роботу з набору води, в результаті чого відламується сама ручка.