Про це повідомила мати дитини Людмила Похил на своїй сторінці у Facebook.
За словами жінки, вона прийшла разом з сином вибирати йому крісло-мішок. Біля дитячих крісел стояв виставковий зразок шафи, який і впав на її сина і травмував.
“Значить, прийшли ми теж за дитячим товаром. Кріслом-мішком. Щоб веселіше було дитині жити. Тепер будемо “веселитися” 21 день в гіпсі з переломом ключиці. І з гематомою на голові. Тому, що на дитину впала порожня шафа. Вона стояла якраз поруч з дитячими кріслами-мішками у вигляді лисичок і пінгвінів. Звичайно, не прикручена“, – написала Похил.
У коментарі під дописом жінка розповіла, що її син підійшов до шафи і відкрив дверцята. Вона не була закріплена і впала на дитину.
“Сама шафа такої якості, що на ладан дихає і хитається, навіть якщо її просто зачепити. Так при відкритті починає падати на тебе. Перевірила на собі. Просто сама відкрила ручку шафи і вона теж почала на мене падати. Але, я можу відштовхнути шафу до стіни, на відміну від дитини“, – написала вона.
Також її обурило, що лікар гіпермаркету дуже довго йшов, щоб надати дитині допомогу. Згодом жінка доповнила допис повідомленням, що з ними зв’язався представник компанії, але про подробиці спілкування з ним не розповіла.
Водночас, у коментарі Depo.Київ, компанія “Епіцентр” повідомила, що компенсує всі медичні витрати родині постраждалої дитини і в разі необхідності буде надана додаткова допомога від компанії.
“Компанія “Епіцентр” дуже шкодує стосовно ситуації, що склалася в нашому ТЦ на пр-ті Степана Бандери, 11-А, у Києві та приносить щирі вибачення постраждалому хлопчикові і його родині“, – зазначили в компанії.
У зв’язку з інцидентом розпочато службове розслідування.
“Компанія робить все необхідне для недопущення подібних інцидентів у майбутньому. Зокрема, в торговельному центрі на проспекті Степана Бандери, 11А здійснено повний обхід ТЦ для перевірки надійності та безпеки закріплення стелажів і розташування товарів. Додатково відповідальні особи торгових відділів провели перевірки у своїх зонах щодо безпечності торгового обладнання“, – додали в “Епіцентрі”.
Крім того, в усіх магазинах проведуть позапланові перевірки надійності закріплення торговельного обладнання та інструктаж з техніки безпеки для персоналу.
Нагадаємо, АМКУ не зміг покарати «Епіцентр», який порушував карантин.