Про це повідомила команда креативної агенції, яка займалася створенням ролика.
“У роликах показали членів ком’юніті та головні фічі застосунку: дейтинг, дайджест, сторіси, стріми, чати, безпеку, і найголовніший інгредієнт, що об’єднує всіх — любов. У зйомках кампанії взяли участь реальні члени ком’юніті, а також, вперше в Україні — драгквіни“, – повідомляє креативна агенція.
Маркетологи поставили перед творцями відео кілька завдань – розповісти про бренд всьому світові та познайомити його з привітним середовищем. А ще – спонукати людей, які переглянуть ролик, піти і скачати платформу на сфій смартфон.
Для саундтреку ролика обрали пісню Love українського гурту KAZAKY.
Нагадаємо, раніше ми писали, що 70% ЛГБТ-учнів українських шкіл чують гомофобні висловлювання в свій бік, а 67% чули такі висловлювання від співробітників школи.
Крім того, половина ЛГБТ-учнів страждають від кібербулінгу у соцмережах та месенджерах.
Довідка. Taimi – це найбільша в світі LGBTQ + платформа, яка об’єднує в собі соцмережу, чати, відеодзвінки, додатки для знайомств, прямі трансляції. Також платформа також проти несправедливості і намагається боротися з гомофобією.