Як розповів мер Києва Віталій Кличко, для цього столиця об’єднала на базі Контактного центру 1551 три мобільних застосунки : “1551”, “Мобільний додаток керівника” та “Чисте місто з 1551”.
За його словами, нова платформа допомагає головам районів та службам столиці ефективніше реагувати на ситуацію на територіях, за які вони відповідають, та належним чином забезпечувати чистоту в місті.
Відтак, нововведення значно зменшить час опрацювання звернень громадян та запровадить системний контроль за їх виконанням у районах Києва.
Також столичний голова зауважив, що цього року платформа стала доступною і для інспекторів Департаменту територіального контролю Києва, що робить контроль більш оперативним.
Читайте також: Київ спрямовує зусилля на відновлення та розвиток міста у 2025 році
Нагадаємо, збори столичних паркувальників у жовтні знову побили рекорди.