Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його словами, роботи ведуть одночасно у 3-х напрямках: створення нової велоінфраструктури під час реконструкції та капітального ремонту доріг, збільшення кількості вулиць із суміщеним рухом велосипедного та громадського транспорту, а також впровадження нових схем організації дорожнього руху.
На сьогодні велосипедисти Києва користуються 28 смугами для руху громадського транспорту. У 2021 році до цих вулиць плануємо додати ще 6: вулиці Лугову, Івашкевича, Братиславську, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна. Необхідна документація для запровадження смуг громадського транспорту на цих вулицях перебуває на завершальних етапах розробки, погодження чи реалізації. До слова, на просп. Гагаріна необхідні дорожні знаки планується встановити вже цього тижня”, – сказав Олександр Густєлєв.
Він нагадав, що торік уряд вніс зміни до Правил дорожнього руху, дозволившивелосипедистам рухатись смугами громадського транспорту, та підкреслив, що ініціатором та рушійною силою цих змін була саме київська міська влада, яка започаткувала такий експеримент ще у 2018 році на бульварі Дружби народів, за погодженням із Національною поліцією.
Інший напрям покращення велоінфраструктури столиці – впровадження нових схем організації дорожнього руху. На сьогодні Департамент транспортної інфраструктури вже розробив нові схеми організації дорожнього руху 50 вулиць. Із них погоджені та планується реалізувати найближчим часом на 20 вулицях – бульварі Вацлава Гавела, вулицях Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка та інших”, – зауважив чиновник.
Як зазначив Олександр Густелєв, нова велосипедна інфраструктура влаштовується і під час реконструкції та капітального ремонту доріг. Так, нині продовжується будівництво ІІ черги проспекту Степана Бандери, де триває влаштування двосторонньої велосипедної доріжки завдовжки 1,3 км. Вона стане продовженням велоінфраструктури, облаштованої у минулому році. Також двосторонні велодоріжки роблять на вулицях Чорнобильській та Борщагівській. Остання стане частиною веломаршруту “Борщагівка-Центр”.
Згадав він ще один важливий інфраструктурний об’єкт – Бессарабську площу. На сьогодні, за словами Олександра Густелєва, промодельовано рішення з перекриттям частини самої площі та створення пішохідної зони. Завдяки комплексній схемі реорганізації Бессарабської площі та вулиці Басейної буде продовжена велосипедна інфраструктура, запроєктована на бульварі Лесі Українки.
Також після відповідного опрацювання нових схем дорожнього руху велосмуги з’являться на вулицях Січових Стрільців, Генерала Алмазова, Московській, Львівській площі, бульварі Лесі Українки, Політехнічному провулку тощо”, – зазначив Олександр Густєлєв.
Нагадаємо, що протягом 2020 року велосмуги і велодоріжки з’явились на вулицях Пушкінській, Рейтарській, Золотоворітській, Ярославів Вал, Івана Франка, Академіка Білецького, Стрілецькій, Бастіонній, Ольгинській, Заньковецької, Олеся Гончара, В’ячеслава Липинського, Туполєва, пров. Володимирському, просп. Любомира Гузара, б-рі Леоніда Бикова, Володимирському узвозі та інших.
Читайте також: Всеукраїнський велодень в Києві – що цікавого буде та куди піти
Як повідомлялось, у столичній підземці можна безкоштовно перевозити велосипеди.