Про це повідомила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
«Оператори реклами переорієнтувалися з перших годин повномасштабного вторгнення і підключилися до інформаційних військ. Наразі чи не вся цифрова зовнішня реклама Києва працює суто на суспільні потреби. Кожного дня на екранах з’являються все нові й нові повідомлення, направлені на інформаційну та морально-психологічну підтримку містян», – зазначила Поліщук.
Зокрема, зовнішня реклама розповсюджує важливі меседжі Міністерств, Збройних Сил України, СБУ, добровольчих батальйонів, волонтерських та громадських організацій, допомагає збирати кошти для армії і постраждалих від дій агресора,
Зовнішня реклама також поширює інформацію, яка може врятувати життя: до прикладу, наразі в місті розміщено інструкції, як діяти у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів. Під час повномасштабного вторгнення оператори інструктують людей, як безпечно повідомити СБУ про пересування ворожої техніки. Також розміщувалась інформація, як солдати окупаційної армії можуть відмовитись від участі в загарбницьких діях і здатись у полон. Оператори проводили об’єднавчі кампанії з візуально простими й водночас емоційно потужними зверненнями від містян до містян: львів’яни підтримують харків’ян, ужгородці – маріупольців, захід піклується про схід, а схід країни звитяжно стримує загарбників.
Також реклама підкреслює важливість економічного фронту, адже робота підприємців – це важливий внесок у Перемогу.
Нагадаємо, що міська влада пішла назустріч бізнесу і звільнила операторів реклами від плати за користування місцями комунальної власності на період дії воєнного стану.
Як повідомлялося, інсталяція з квітів “Привид Києва” потрапила до реєстру рекордів.