Як повідомляє Управління туризму та промоцій КМДА, завершилось голосування за найкращий логотип до нової гастрономічної продукції Kyiv pie.
Кожен бажаючий мав змогу взяти участь у голосуванні та вкласти свій внесок у новий гастрономічний продукт, що буде презентувати столицю.
За підсумками голосування найбільше вподобань набрав логотип «Старослов’янська в’язь» за який проголосувало 41,75%. Орнамент зроблений на основі символів плодючості та сили, що використовувалися за часів Київської Русі у розписі елементів побуту.
Обраний містянами з п’яти варіантів логотип виглядає так:
Нагадаємо, туристів будуть приваблювати до Києва гастрономічними турами. Нещодавно презентували новий гастрономічний продукт – Kyiv Pie. Над пирогом у вигляді сонечка-тістечка працювали найкращі кухарі.
Kyiv pie – це невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті з різними начинками (овочевий, рибний та з яловичим лівером), який об’єднує українські традиції та сучасні тренди. Київський пиріг – це оновлений елемент гастрономічної кухні Києва, створений з метою популяризації гастрономічного туризму у столиці України.