Тунелями метро курсують порожні потяги – причина

11:49 12.05.2020

Київський метрополітен через карантин закритий вже майже два місяці. Тим часом у соцмережах з’явилася інформація, що через простій і відсутність примусової вентиляції може вийти з ладу обладнання підземки, що загрожує неполадками і збоями в роботі метро після його запуску. З’ясовували чи так це насправді.

Тунелями метро курсують порожні потяги – причина
Світлодіодне освітлення

У столичній підземці запевняють, що такі побоювання безпідставні, пише Сьогодні.

Підземка обладнана вертикальними вентиляційними шахтами, які розміщені по всьому місту. Вони качають повітря як на вхід, так і на вихід, залежно від потреби. Вентиляційні шахти забезпечують повітрям станції метро і перегони. А поїзди розганяють по тунелях повітря, який закачали туди вентиляційні шахти. Інформація про те, що можуть бути поломки в обладнанні через високу вологість і окислення – надумана. У метрополітені все справно працює, зокрема і вентиляція”, – пояснили спеціалісти.

Також зазначається, що роботу всієї автоматики в підземці регулярно перевіряють, а поїзди без пасажирів вирушають на обкатку та курсують тунелями підземки.

Звичайно ж, потяги їздять тунелями метро, але без пасажирів. Вагони пускають на обкатку на всіх трьох гілках метрополітену. У кожному депо є свій графік таких виїздів. Машиністи під час карантину проводять для себе додаткові заняття. У кожного є свої завдання. Система примусової вентиляції встановлена у вагонах. Згори на поїздах є так звані черпаки – конструкції, які нагнітають повітря під час руху. Коли потяг їде на швидкості, він розганяє тунелем повітря, але це ніяк не пов’язано з вентиляцією всього метрополітену”, – кажуть у комунальному підприємстві.

Там також запевняють, що ніякої загрози виходу з ладу обладнання немає.

Ми готові відчинитися і перевозити пасажирів у будь-який момент, але після того, як Кабмін дозволить відновити роботу підземки. Стосовно того, що метрополітен може працювати в особливому, обмеженому режимі, ми чекаємо роз’яснень від Кабміну із цього приводу. Ми готові працювати в будь-якому із запропонованих варіантів”, – пояснює Наталія Макогон, радник начальника Київського метрополітену.

Тим часом співробітники підземки проводять дезінфекцію не тільки на станціях метро, а й у підземних переходах перед входом на станції. Також зазначається, що після запуску метро пасажири муситимуть дотримуватися певної дистанції, носити індивідуальні засоби захисту під час поїздок, а на станціях мають проводити регулярну дезінфекцію. 

Нагадаємо, на сайті Київради з’явилась петиція з проханням встановити на всіх станціях метро спиртовмісні антисептики.

Як повідомлялося раніше, з 12 травня столиця починає запроваджувати перший етап послаблень протиепідемічних обмежень. В той же час, громадський транспорт на першому етапі продовжить працювати в обмеженому режимі за спецквитками. А метро відкриють лише за рішенням Уряду. Відновлення роботи метро у країні можна чекати до кінця червня – початку липня – прогноз ОПУ.

Великий Київ у Google News

підписатися