Цифра дня. Скільки сміттєвозів пластику, скла та паперу відправили на переробку

10:27 25.07.2020

Менш ніж за рік у столиці відправили на переробку майже 20 тисяч кубометрів відходів – пластику, скла, паперу тощо, що були зібрані в контейнери для роздільного збору. Тобто 320 сміттєвозів з відходами не поїхали на полігон для захоронення, а перетворились на нову продукцію: скло на нову скляну тару, пластик та поліетилен – на нові пляшки, ящики для овочів та іншої продукції, папір – на гофротару, паперові рушники, блокноти тощо. 

Цифра дня. Скільки сміттєвозів пластику, скла та паперу відправили на переробку
Світлодіодне освітлення

Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв. Загалом, за його словами, у столиці зібрали відходів у кілька разів більше, але не всі вони після сортування придатні для переробки.

Це об’єктивні реалії, характерні й іншим містам Європи. Але ми прагнемо збільшувати кількість відходів, що можуть перероблятися.  Місто перезавантажило цей проект рік тому, адже до цього існувала псевдопрактика переробки. Люди бачили, що один сміттєвоз заїхав до двору забрав контейнери і поїхав на полігон тощо. Зараз ми зовсім інакше до цього підходимо. Різні контейнери, різні сміттєвози, а відсортовані об’єми везуть на сортувальні лінії“, – пояснив Пантелеєв.

Посадовець поінформував, що в місті працює близько 3,5 тисячі контейнерів для роздільного збору. КП «Київкомунсервіс» придбало цього року ще 1000 нових контейнерів. Мова йде про комплекти контейнерів-«дзвіночків» для окремого збору пластикових (PET) пляшок та скла. Уже встановили 400 одиниць.

Читайте також: Сміттєві контейнери в Києві нанесли на інтерактивну карту

Пантелеєв також нагадав, що цього року Київ відправив на переробку першу партію зібраних киянами батарейок. Для цього місто встановило 143 спеціальні помаранчеві контейнери для батарейок, термометрів та ламп.

Зібрані батарейки поїхали до Румунії, адже такого заводу в нас немає, і проводили відкритий конкурс для того. І екологічний ефект буде вартий кожної витраченої копійки на утилізацію, адже шкода від потрапляння продуктів розпаду батарейок у ґрунти та воду просто колосальна”, – сказав чиновник.

Нагадаємо, контейнери-“дзвіночки” їдуть на Оболонь – мешканці можуть обрати локації.

Великий Київ у Google News

підписатися